Sunday 13 May 2012

aktiviti sepanjang bulan April-Mei 2012

assalamualaikum wbt..
 Dah lama nk upload beberapa gambar ni tapi blm ade kesempatan hinggalah hari ini, berjaya juga akhirnya nk update blog ni..jom ikut saya...



 Ni aktiviti suami & anak2..ape lg klu bukan memancing...

Rasanya bulan April-Mei ni bulan2 yang sibuk tahun ni buat aku dan kawan2 di sekolah...di samping sibuk dgn tugas mengajar di sekolah, 2/4 kena pantau ngn Guru cemerlang kat sek aku..Uszh Haslinda Masian..alhamdulillah berjalan lancar...pastu cbuk plak msukkan data pelajar dalam apdm sampai berpinar2 mata kami guru2 kelas ni, kelas tambahan petang, bkn tu je kami sibuk dengan tugas di luar..4/4 ari tu kena gi 1 kursus kat s.alam..sib baik suami nk hntarkan...aku ngn kwn2 lain pun x berani nk drive sendiri pi sana..25-26/4 kami menyertai kejohanan bola baling peringkat daerah Sabak Bernam..alhamdulillah team pmpuan dapat tempat ketiga dan yg paling best team lelaki dapat Johan..seronok sangat...

Kejohanan Bola Baling Daerah Sabak Bernam..ni la team SAMMPS









Kenangan yang x mungkin kami lupakan kerana ini adalah team terbaik kami sepanjang menjadi guru penasihat Kelab Bola Baling sekolah

29/4/2012  : Hari Penyampaian Hadiah dan Graduasi STAM 2012


 Barisan pentadbir sekolah dan tetamu jemputan pada hari tersebut

Bersama rakan2 dan Badrul, pelajar terbaik STAM 2011

2/5/ 2012  :  Lawatan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur

aku ngn anak2 ikut lawatan Pusat Sumber gi Pesta Buku di PWTC....best sangat..

 Ulat2 buku SAMMPS

 Komik kegemaran Adam & Muaz


 
Ni la hasil tangkapan pada hari tu...:)
 Birthday present tuk my hubby

12/5/2012  : Hari Keluarga KGK SAMMPS

 Adam bersedia tuk lari..dapat no 3...hehehe
 Sofea nk msuk acara mkn epal tp pegang jer..huhuu


Ni gelagat si kecik saya, Balqis Humaira'



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...