Wednesday, 9 January 2013

Kecoh Ziana Zain datang sekolah

Assalam semua.. hari isnin baru ni sekolah kami kecoh dgn kedatangan penyanyi terkenal Ziana Zain nak daftarkan anak sulungnya di tingkatan 1...jgn kata pelajar teruja tgk dia, cikgu2nya pun x ketinggalan ambik gmbar ngn ZZ ni..hehehee...macam2...tp respect kat ZZ dan suaminya yg ckup sporting...anaknya pun cute la sgt...nnt blh amik gmbr anaknya plak ye...yg ni pun gmbr dari koleksi kawan2 saya..saya x bpeluang plak nk bgambar ngn dia..
gambar ZZ ngn ketua warden asrama...
gmbar cikgu2 yg berpeluang bgambar dgn ZZ di dlm pejabat Kecoh la sekolah kami hari tu...hari ni dlm sejarah la ada artis hntar anak ke sekolah agama kami ni.. :)

7 comments:

  1. Saya peminat Ziana Zain. Kak G best! Cool je orangnya.

    ReplyDelete
  2. hehe..saya pun..masa sekolah dulu rajin beli kaset dia :)

    ReplyDelete
  3. wahhhh ! haha.haru satu skolah ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau tak haru? jgn kata budak2 kecoh, cikgunya pun sama.. :)sume budak keluar kelas bdiri kat koridor tgk ZZ msuk pejabat..jakun la kami sekejap..hahaa

      Delete
  4. Wah...glamour la sekolh korang ye...best...didik elok2 anaknya semoga dia dpt mentarbiah ibunya nnt...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...