Sunday 2 December 2012

menghitung hari bahagia

Tahniah pada adik ipar saya Hakim dan pasangannya Sahara Ismail yang selamat mengikat janji pertunangan pada 3 Nov baru ni..rasa teruja plak bila dh lama x de agenda kenduri kahwin dalam keluarga...hehee
Bila adik ipar minta buatkan hantarannya, seronok juga sbb dh lama tak menguji kekreatifan diri ni..hahaaa
lagipun anak dah besar ckit, dia x kacau sangat dah
nk kongsi gmbar2 sepanjang peristiwa bahagia tu.. :)


Kek coklat moist berkrim purple yg cantik ni saya tempah di http://aisyahomemade.blogspot.com..rumahnya x jauh dr rumah saya pun...dh 2x berurusan ngn dia..mmg puas ati la..terima kasih Sha..



 dekorasi yang saya buat simple jer, sebab saya suka nmpk sweet dan cute



 ni la hantaran 9 dulang purple dari pihak lelaki berbalas 11 dulang hantaran putih kuning dari pihak perempuan



 ni la tunang adik ipar tu...cute je kan..sempat la juga amik gmbr wat kenangan
 
Semoga hubungan yang baru tercipta ni dalam lindungan dan rahmat Allah..didoakan smg mahligai yg akan dibina tahun hadapan mendapat keberkatan dan kebahagiaan...amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...