Friday 4 January 2013

Menyingkap tirai 2013

Assalamualaikum... pejam celik pejam celik cepat je masa berlalu...tahun 2013 mula menyapa...memulakan thn baru dgn azam dan semangat yg baru... alhamdulillah tahun ini semuanya berjalan lancar...1 Januari 2013 disambut dgn kesyukuran...dapat meraikan hari lahir saya yg ke??...rahsia ye.. seronok dpt sambut secara sederhana dgn anak2 dan suami...alhamdulillah...
2 Januari 2013..bermula sesi persekolahan saya dan anak2...bermula la rutin harian seperti biasa..tp thn ni anak ke3 pun dh masuk Prasekolah yg sama ngn sek kebangsaan abang2nya...tiga2 naik bas..cuma pg pertama si kakak ni saya tumpangkan dgn cikgunya...hari ke2 dan ke3 dah blh naik bas dgn abg2nya...seronok sgt dia dgn pengalaman pertama ni...saya pun dpt pergi ke sekolah awal ckit sbb cuma perlu hntar si adik saje ke rumah pengasuh...klu dulu kelam kabut juga uruskan anak2 di sekolah yg berbeza..thn ni alhamdulillah mudah ckit.. tahun ni subjek yang diajar pun baru..3 kelas Pend al-Quran dan Sunnah ting 5, 4 kelas Pen Jasmani Ting 2 dan 2 kelas Bahasa Arab Al-Azhar Ting 2...Bahasa Arab Tingkatan 3 dah x ajar..thn lps la thn akhir ajar subjek ni..tp alhamdulillah satu kenangan manis buat saya kerana kejayaan yg begitu membanggakan dlam keputusan PMR yang diumumkan pada 19 Disember yg lalu...tahniah buat pelajar2 saya..
Kenangan manis 2012...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...